pasal aku….?

ape yg korg nk tau psl aku…sebenarnyer aku xreti nk citer psl diri sendiri…ape yg aku tau janji epi, life must go on kan…terus jerk ke depan jgn toleh2 lg dh…selangkah ke belakang untuk membantu tp selangkah ke depan untuk kebaikan(bukan kejahatan tau, jgn ckp ke depan tp tuk kejahatan wat per!!!) xtau nk ckp ape…k la aku ni suke ketenangan, aku ni pelik ckit kdg2 tu rase cam nk duduk sorg2 tp kdg tu rase cam nk bising2 pendek kate ikut keadaan…one more things aku ni sukar diramal…kdg2 aku ckp nk mcm ni tp last2 aku xbuat…aku buat lain…kirenye xtetap pendirian jugak la ni….tapi kalau aku dah putuskan nak sesuatu wat la macam maner pun aku tetap nak jugak…macam ner care pun akan aku usahakan tuk dapatkan aper yang aku nak tu…hehehe aku ngaku sebab manusia kat dunia ni maner sempurna…kdg2 mulut ckp lain hati pikir lain…yg tahu DIA jerk la jwbnyer….wat mase skang ni aku punyer impian satu jerk maju ke depan terus merubah keadaan yg ader…yg pasti ke arah kebaikan walau hanya aku yg terpaksa berusaha aku sanggup aslkan berubah…aminnn….

 

ITU JERK LA PSL AKU…NK CITER PANJANG2 NNTI KORG BORING PLAK…(kang ckp aku kerek citer psl diri sendiri susah plak kan…huhu)

2 responses to this post.

  1. makna cinta dari namamu

    Reply

Leave a Reply

