Susulan Pulapol

  Continue from 2Bulan 13hari nyer post td…wif pic…

Ni pic yg sempat aku berposing amik gambar ngan die masa melawat semalam…Masa aku sampai dlm kol 13.35 wahhh….haha..ikut time 24 hrs dh cam dorang plak…poyo sehhh  ….huhu…Die kene denda sebab lambat sampai kat aku…die sampai dlm kul 14.00 mcm tu la…maner la aku tau die time tu baru lepas g botakkan kepala…aku fikir nk wat surprise ler konon…last2 tengok die kene turun 40(bangkit tubi)…cian die atas sebab2

1st:- keadaan xkemas sebab nampak rambut2 yg dipotong tu…

2nd:-sebab lambat lapor diri kat balai pengawal ker balai pelawat ntah aper ntah…

dorang mmg tegas la…sedih aku tengok…tp kurang2 pun terlepas la jugak rindu terubat rindudi hati…cewahhh…moga2 Tuhan akan tabahkan hati die rempuh terbabooowwww   dugaan2 kat dalam tu…aminnnn!!!!

2nd pic kami…


tengokk muka die lelah…penat kene pumping gak nyer…hmmm  merah muka die time tu…skang dh gelap wakakaka….nmpak gayanyer boleh challenge la aku haha…ada harapan tuk beta lebih putih dan cerah dr die….keskeskes!!!

3rd pic


masa mula2 sampai, kawan aku yg cam die bukan aku….haha…die la yg teman aku g PULAPOL…seb baik x sesat…ader Google Maps…klu x xtau la den…1st time nk g katakan…

4th


yg ni paling aku xbleh tahan…..rasa time tu nak pecah perut ketawa…haahahhahaha  
 tapi aku tahankan…bukan main tegak lagi…walhal aku yg suruh…kata dah nak jadi PoLiS kan…so macam maner die berkawad cam tu la aku nk tgok gambar die…dh la botak licin…silau biji mata den tengok…sori yangggg gurau2 jerk yer!!!  

Part paling aku sayu tengok….masa nak balik die kene lapor diri sekali lagi tuk tamatkan sesi lawatan pelawat…masa aku masuk tu, ader la polis senior kat dlm tu cam tunjuk die kertas pelawat yg aku isi tu…die cakap macam ni kat kawan die “Ko panggil budak ni…lambat lapor!!!” pastu aku kuar aku tengok die masuk lapor diri pastu kene pumping lagi …pastu kuar kene marah…(bukan die sorang jerk ader gak la yg len2 kene gak…!!!) pastu masuk balik kene marah lagi kene pumping lagi bape PULOH dah aku pun xtau…aku stilll x balik gak nk tengok die konon nak bg semangat la hehe…tp die suruh aku balik dulu…aku xnak   sedih tengok keadaan die cam tu…kuar masuk kuar masuk x lepas2 lagi…tengok gaya polis2 kat dlm tu cam saje pun ader…hmmm sabarlah yangg…tinggal baper ari lagi…2 bulan lagi k!!!Doa shiela sentiasa ngan sayang…!!!Amin…mak abah doakan sekali yer…moga2 dikuatkan semangat die!!!!

 

2 responses to this post.

  1. Posted by ahnku on January 18, 2010 at 6:44 pm

    bahasa malaisya ya>>> ag bingung bacanya.. salam kenal http://ahnku.wordpress.com/2010/01/17/catatan-teman-mencintai-dan-dicintai/

    Reply

Leave a Reply

