Posts Tagged ‘nescafe’

Nescafe pahit aku…

Semua bloggers wat entri pasal selamat tinggal 2008….tp aku, len plak citer mule2 mmg la aku pun nk jugak wat entri selamat tinggal 2008…selamat datang 2009 or selamat dtg azam baru…tp nk wat cam ner azam aku belum tercapai so terpaksa la sambung ke tahun 2009…xdapat la aku wat entri tu…lagipun, aku xtau aper yg nk ditulis nk diperah otak aku ni psl aper yg berlaku kat 2008 kot…aper xnyer, dlm setahun ader 365 hari dalam 1 hari ader 24 jam…1jam ader 60 min, dalam 1 min ader 60sec plak… dihitung didarab ditambah di di di di sume la.. jadi ler mcm ni dlm 60 min plak ader 3600sec…dalam tempoh aku mengharungi tahun 2008 ni…mcm2 yg berlaku dlm 1 min tu…bukan aku jerk korg pun same…pikir2kanlah yer!!! itu baru 1 min dalam sehari blom dikirekan lg pengiraan sec dlm 24 jam=1hari tu…rase2nyer xperlu aku nyatakan kat cnie korg pun pandai2 belaka kirelah sendiri…xder masenyer aku nk buka entri pengiraan plak kat cnie…banyak cantik muke aku…(cantik ker…tunggu org puji lambat pujilah sendiri wakakaka!!! )…mcmc2 berlaku dlm hidup aku…pahit/manis/masam/kelat dan yg sewaktu dengannyer…pendek citer segala perasa yg digunakan kat dunia ni lah bercampur gaul dlm minuman nescafe yg aku minum selalu tu dicampur ngan rase nikmat yg xterkata plus dgn perasaan yg kucar-kacir tika menyedut/menghirup ke mulut aku tu…korg bayangkanlah sendiri!!!itulah die nikmat hidup aku…tp rasenyer aper yg aku kecap dlm harungi 2008 ni belom puas aku nikmati…banyak yg aku harap blom tercapai…(tetibe rase pahit plak nescafe yg aku minum ni… )dhlah…mls aku nk citer klu citer sampai biler pun xabis…so biarlah aku simpan dlm periuk nasi kat dapur yg tengah rendam ngan air tu tuk ilangkan segala lebihan nasi yg melekat kat periuk tu…aku nk ucapkan semoga korg berjaya mencapai impian n azam korg tahun 2009 ni k n bukan pd korg jerk tp pd diri aku jugak la….

POHON KEMAAFAN!!!

  • aku nk mohon maaf kalau aku xsengaja tersakitkan hati terkecilkan hati terlantangkan suaraku yg merdu bak burung gagak ni…segala ter lah senang citer…
  • yg ni aku nk mohon maaf coz aku tau mmg aku ader wat slh secara xsengaja…aku sedar manusia ni xperfect aku pun same, aku mmg patut minta maaf tp aku xtau mcm ner…nk kater aku xckp aku dh ckp tp nmpknyer berkesan or x ntahlah xtau nk ckp…yg pasti aku dh ngaku silap aku mmg aku tau mereka2 ni perlu amik waktu tuk fikirkan samaada nk memaafkan aku or nk biarkan benda ni berlalu mcm tu jerk…banyak aku nk ckp sebenarnyer tp xperlulah nk nyatakan kat cnie cukuplah sekadar mereka2 ni yg bace entri aku ni tau n terpulanglah pade korg2 sume k…aku terima andai ini yg terurat…
  • yg ni aku nk minta maaf pd bes frenz aku a.k.a opismate aku, aku xpasti mungkin aku ader wat salah jugak ngan die aku terkecilkan hati die…terbuat die rase nk mengamuk ngan aku ker…lynn i’m so sorii…klu aku der wat slh…mungkin aku leka berchat bagai td pg…aku tau ko marah aku psl tu kan…aku nk ckp ngan ko tp nmpknyer biler tgok muke ko mcm nk terkam jerk…aku xjd nk ckp…so aku harap sgt ko masuk entri ni…aku tau aku mmg xpatut wat mcm tu pg td…time keje keje kan…aku minta maaf k… jgnla masam2 lg topo…………………… BUNGA ni khas aku paste tuk ko…aduhhh sahabat xpernah aku mcm ni ar…giler tol!!!!kawannn soriiii!!!!~
Advertisements