Posts Tagged ‘tag’

Fairuji Tag Aku…ampes

Fairuji Tag Aku

adakah anda suka blogging? kenapa?

suke..tp jarang2 blogging dah pun…siap nak tau lorat r ko!!!

blog siapa yang selalu anda sekodeng? nyatakan 5.

Wajib ker aku kene bgtau…blog ko r saper lagi…pastu blog aeropama, Extremist Thinker, najib, zyraxoxo…tp aku ader 6 wei wahaha lagi 1 Jaja…

adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan siapakah orang itu?

mesti r ader…die la saper lagi..hehe malulah!!!kepoh r ko nk tau…

taken or single? mane lebih bagus.

stakat neh single tp hati dh di ‘taken’…

pernah tak cinta anda tidak dibalas?

ntah aku pun xtau…yg skang ni dibalas…b4 ni pun dibalas tp aku tolak…cam ner tu?!!

ciri-ciri idaman gf/bf anda? nyatakan 5.

  1. lawak

  2. poyo (xpoyo xbest)

  3. phm aku

  4. layan peel aku

  5. rendah diri..(ni of course)

Alhamdulillah dh dpt dh pun…

pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

ikut2 25 tp xsedia lg ar…tanggungjawab besar tu…

nak berapa anak?

blom kawin xterfikir pun lagi…nnti dh fikir aku gtau…

5 orang yang tak bertuah ingin anda tag:

  1. kesemua

  2. yang

  3. baca

  4. tag

  5. ini

Hah…hebat aku kan….huhu jawab ek sume…jangan lari aku tau korg nyer IP ek…

Advertisements